tvingar ingen läsa, ville bara skriva av mig.

Blir så jävla glad när jag tänker på det vi hade .Vi hade det finaste man kan tänka sig, men samtidigt var det fyllt med svek tårar och ångestattacker. - ändå kan jag inte undgå att sakna dig, duvet vad jag menar med det. Men även om allt detdär särde på förhållandet så var det stunderna i dina armar, dina varma mjuka kyssar och ditt fina leende som fick, och fortfarande får mig att förstå att du ändå var den som var rätt för mig. Alla andras åsikter skiter jag i, för det är mina tankar om dig som räknas, och vet du vad? Du är helt jäkla perfekt för mig. När jag ser dig blir jag så glad och jag kan inte sluta lé, vill bara göra som förr.
Jag vill leka med mina fingrar i ditt hår igen, sådär som du älskade att jag gjorde, precis så.
Alla de roliga stunderna vi hade när vi satt i din säng och bara fulade oss med varandra, såsom när du kittlade mig tills jag inte kunde skrika på dig mer, för luften var slut. När du slängde ner mig i snön och satte dig på mig, eller alla de gånger du kastat allt möjligt på mig för att se om jag har snabba reflexer, haha. Sånna stunder, hur konstigt det än låter, eftersom du vet att jag verkligen hatade det, så saknar jag det så sjukt.  Du var min bästa vän, min självsfrände. Hoppas du hittar tillbaka till mig älskling, jag saknar dig♥

"Tack för tiden, jag vill att allt ska va som vanligt,
jag är samma, men allt annat har förändrat sig."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0