Ok, if we get caught, pretend we don't speak english.''... ''What happened here?!?'' ''No hablo ingles!'' ''Oh que paso?....RUUUUN!!

Sorry för in urusla uppdatering! Men orkar verkligen ingenting nu på dagarna... :(
Har ingenting att skriva om eftersom jag inte gör något. Bara äger Lina i röj-flagg hela dagarna eftersom hon också är sjuk, och lyssnar på musik. Skriver även "J" så att jag kommer in på jesper.nu och spelar awesome spel där, nördar "like.it" på facebook och kommenterar och gillar allas statusar..måste skaffa ett liv.
Hursomhelst ska jag försöka bli frisk, så nu ska jag värma min riskudde, göra någon soppa som vi förhoppningsvis har hemma, zappa kanaler och leta efter Oprah/Dr.Phill/ELLEN

P Y S S  P O  M O N N E N ?

shit , så jävla gullig,  .______.'

ÅH! MAMMA MAMMA MAMMA TITTA DEON SOM STÅR DÄR >8DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0