OH NA NA

Snacka om att jag är utslagen! Jag går inte till skolan imorgon och troligtvis inte på Fredag heller. Kommer att okupera hela mormors hus i storstan då istället. Storstan, Nykyrka med andra ord, för er som sakna kapacitet att lägga på minnet att min älskade granda bor där(!!!!)  Kommer inte kunna sova på några timmar förmodligen eftersom jag laddade upp batterierna skapligt förut när jag avled i soffan av att jag såg världens tråkigaste program, haha ;$ :D

dagens asfräsiga intressanta outfit:



känner mig sexig i pappas feting till tjocktröja och lacktights.
klaga inte, för haha, hade ingen lust att leta efter ngt annat, så jag fick ta o se ut såhär idag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0