like i love you?



Suddiga bilder från väster som jag tog från min fb, höhö.
Kom precis hem från Marcus, Filla & Dante drog iväg från honom vid 4 nångång kanske, dom e snuskiga, jappjapp!
Jag Jennie Jesper Marcus drog ut och höll på att dö, så dom tvingade hem sig till mig , men som muta tog jag med mig plånboken och vi drog ut igen. Jennifer drog och jag Jesper Marcus fortsatte till ös där jag köpte dricka o mjölkchocklad till dom. Hem till Packo igen där vi bara chilla, gött avslut på en go helg.

Nu ska jag ha lite panik inför mitt prov jag har på Onsdag, två dagar på mig att plugga till det, får se hur det går , ppfft!
Kommer nog inte blogga imorgon så kan säga redan nu att imorgon blire först skola, sen möter jag Packo i stan och sen blire att träffa han o Jesper.
Hare gött, P U S S :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0