LIKE A G6

Sovit bort hela dagen, vaknade för någon timme sen och min röst var borta. Lät som... eller, eftersom min röst va borta så lät det ju inget!  HFDSUIROAFRGSJURDEIRANTSBANMER,UDYSTNRBHTD,
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH !

Min näsa är dränkt i nässpray som svider och min hals svider, ont i öronen, knarkar panodil + fyra andra speciella piller som man har tagit fram till mig, och jag riskerar att få en bihålsinfektion. Vad som nu menas med det :(
Ikväll ska jag väl sätta på någon film, ladda ner nya appar i mobilen & räkna takplankor, what a life!

Nu ska jag iallafall äta tacos, det gör mig lite glaare iallafall♥

förlåt för tråkiga inlägg, använder bloggen som tidsfördriv numera, och eftersom jag inte gör något på dagarna så förstår jag att det är tråkigt att läsa. Funderar på att skaffa en frågestund snart!

Kommentarer
Postat av: Louise

sv: tack desamma! :)

allt är kanoners, själv då?

2011-02-05 @ 19:44:00
URL: http://louizes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0