KOMMER ATT BYTA BLOGG!

Förlåt för att jag byter blogg så ofta! Men har nog slutligen bestämt mig för att byta till devote.
- om jag får årdning på bloggen vill säga. Just nu är det knas och jag fattar ingenting av sidan,
men när jag fattat, och jag lagt in en skaplig bloggdesign så kommer det väl troligtvis hända saker..
Hoppas ni klickar in på den bloggen istället och fortsätter att läsa min blogg på devote istället!
Jag kommer inte att lägga upp adressen till min nya blogg än, men den kommer väl upp så småningom om allt går som jag planeraaaaaaaaaaaattttt.



Kommentarer
Postat av: Carolina Karlsson

Hej , jag tänkte bara slänga in en fråga på din blogg innan du byter :)



Jo.. hur länge har du känt Filippa?

Hur är hon som person?

Hur är hennes musiksmak?

Om du undrar , så gick vi på samma skola innan hon flyttade till Motala..

saknar henne så mkt , tappat kontakten med henne..

men en kompis till mig visade din blogg , och då såg jag en bild på henne och tänkte ba '' omg , det är ju Filippa! , hur känner hon Filippa ?! ''

Haha , vart asglad och tänkte att ni kanske va bra kompisar :)



Snälla svara på kommentaren!

ps: din blogg rockar, älskar den och ditt utseende!

önskade att jag va du .. du är sååå vacker! <3

puss&kram!

2011-02-23 @ 23:36:17
Postat av: Lina

vare inte du som sa att devote var så dåligt . XD?

2011-02-24 @ 09:45:44
URL: http://linahildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0