Jag skapar rubriker, hatar folk som inte fattar, ingen kan jämföras med mig, motherfucker.

Tror min pappa vill mörda mig eller något, väckte mig klockan åtta o bara "SNART KOMMER DOM O RIVER GOLVET OCH VÄGGEN! GÅ UPP OM DU INTE VILL RASA GENOM TAKET!" visst fick han fart på mig, precis som han planerat. Gubbarna kommer inte förrens lunch så jag vet inte vrf han väckte mig så tidigt, så jäla omoget.Kan dock inte sura på han eftersom det är till mig vi renoverar, och han har hyrt filmer till mig tills idag. Misstänker dock att han hyrde dom så det skulle väga upp till att jag inte fick sova, cepe.




börjar sakna jennifer lite smått xd ♥

Kommentarer
Postat av: jennifer

saknar dig oxå lite .. fast bara lite (a'

2011-02-07 @ 15:20:55
URL: http://jennifferkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0