INLÄGG UTAN BILDER FRÅN IDAG, FÖRLÅÅÅÅÅT

trotsade än en gång ödet och gick till skolan med den kallaste vind min kinder någonsin gått imot, mina lår var skapligt i protest när jag kom fram i skolan och höll på att ramla av blablabaalablabablabalbalbalablaalaablaa
BLABLABLABLBALBALABLABLABALBALABLABLABALABL....
..... tills jag Tequila och Jennie gick in till stan och kollade lite i affärerna, sen drog Tequila till André och jag o Jennie köpte en macka och fikade på, fett nyttiga, ohyes (y  :D
Vi gick hem till mig efter det och läste alla sexsidorna i min FRIDA tidning om&om&om&om&om&om&om igen och igen.. host. Hon drog och jag satte mig och pluggade röven av mig, tre prov och en jävla massa läxor denhär veckan, someone call nine one one. :(

Förövrigt när Hanna våldtog mig i koridoren idag råkade vi ringa upp 112 och vi ringde upp i två minuter, och det dom fick höra var blandannat
" SLÄPP VODKAFLASKAN!"
"AAAAAJ HANNA, OH OH AAAAAAAAAAAAAAJJEEE!!"
"THÖHÖHHÖ, MEN SERIÖST DET GÖR OONT"
"DU FÅR SLÄPPA FLASKAN, JÄVLA FYLLOOO000o"
" SNÄLLA SLUTA, AAAJE DET GÖR ONT DU PLÅGAR MIIIG!"

sen hörde jag en polis, panikslagen i telefon ba"hallå? hör du mig? hallå, hallåååÅ?!?!?!??!"
osv.. vi dödade en tant också, men det behöver vi inte gå in på, det är ju faktiskt alla hjärtansdag idag,
och då snackar man inte om när man mördar tanter genom att ta hennes telefontid hos polisen när hon blir mördad av GAAAAANGSTAHgäängGH.




Kommentarer
Postat av: Lina

fan ta dig Olivia..

nu förstörde du min dag med den där bilden ..

FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

<3

miss you .

2011-02-14 @ 21:52:36
URL: http://linahildning.blogg.se/
Postat av: izabelle ✫

Jag satt här helt oskyldig och åt choklad som jag inte kunnat äta på typ en vecka, sen går jag in på din blogg och tappar aptiten helt. Olivia jag har ju sagt åt dig att raka armhålorna!!

2011-02-15 @ 11:58:49
URL: http://iizabelleduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0