Ingen tvingas läsa, bara så sjukt tråkigt och behövde skriva av mig lääjtÄäÄ

Håller på att bli skapligt trött, drog hem från Jennifer vid 9 eftersom min mage höll på med ett stort uppror som gällde att den inte fått mat på sisodär 24 timmar. Hon följde mig en bit och vi hade det så jävla ruligt! Kom hem till Sofia & Johan och har varit med i mina föräldrars och Fia,Johans diskutioner som handlat om alllllllllllt. Vill bara lägga mig ner och sova känner jag, men ska snart tvinga pappa ringa en taxi, för jag pallar inte va här mer. Alla man kan smsa med, de sover, jäla svikers ni är asså</3 Och min söta broder använder xbox, så han e unsocial och xboxet upptaget dårå, datorn laggar så jag nästan vill spy på den och min hosta har kommit tillbaka, nu ska jag slå huvet i ngn vägg så jag vaknar till lite, eller något. Ska se om jag kan få låna xboxet o köra online med någon snubbe, sånt blir jag rätt taggad av höh. Aja vi får se hur jag gör, bara jag får ngt att göra, för är så sjukt rastlös.


hittade en bild på Melker som jag kände mig tvungen att lägga upp, grundsöt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0