I'm not okay.

Min översnygga snygging, som gifte sig , imot min vilja, och oxå, imot min vilja skaffade barn.
DÖ LYN, BARA DÖ.
Kommer ihåg när jag hade mitt svarta hår, mychemicalromancetröja, kajal och mitt rum var överdoserat med MyChemialRomance. Dödligt kär i Gerard Way var jag, och jag satt minst 2 timmar per dag och bara googlade på honom. Min dator höll på att dö, jag hade hur mycket bilder och videor nerladdat som helst på han, haha. Vet fortfarande inte om jag ska gå på konserten på hovet i mars, skulle vara världens jävla upplevelse. Men har jag pengar så ska jag verkligen upp till sthlm och se dom. Favoritband ftw ♥:D
My Chemical Romance – I'm Not Okay - I Promise Live From Sessions@AOL
My Chemical Romance Piano Tribute – Cancer
My Chemical Romance – Bury Me In Black - Demo
My Chemical Romance Piano Tribute – Helena
My Chemical Romance Piano Tribute – I Don't Love You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0