Hejdå.. snart åker jag in till Dr.Doktor :(

Drar vid 11:30 in till sjukhuset och tar prover osv,dom kommer skriva ut någon medicin till mig eftersom min feber ökade till 39,4 igår kväll, jag va dö varm.. Tog pempen för fem minuter sen igen, och då låg febern på 39,2. Om det blir som förra sjukhusbesöket så kommer allt vara i tre steg. 1. Hon ( förhoppningsviiiis en tjej !!!:( ) frågar mig vad som är fel, och sen känner hon på mig. 2. Jag går in i ett rum och får ta av alla kläder, på överkroppen inklusive BH, och hon sätter i sladdar i kroppen, döläskig. 3. Och det jag tycker är det värsta, blodprovet.
Bara jag som verkligen är sjukt fucking jävla livrädd för doktorer med sprutor/blodprovsgrejs?
Nu tror jag förresten att min feber gick upp typ 67,9 för fyfan jag svettas ihjäl. 

                        




bloggar väl senare, om jag inte blivit ihjälhuggen av ngn peddogubbe/kärring med kalla händer med vita/blåa handskar, hånfullt léende och sina "lugnande" ord. UUSCCH!! ;(
 

Kommentarer
Postat av: alltidteresia

tråkigt :(

Hoppas du blir bättre.

Sköt om dig, kram <3

2011-02-06 @ 11:00:19
URL: http://alltidteresia.blogg.se/
Postat av: Emelie

fin blogg =))

Ställ gärna en eller fler frågor på frågestunden i min blogg ! (:

2011-02-06 @ 11:03:41
URL: http://hejsanemme.blogg.se/
Postat av: Louise

sv: nej fy, är det något jag hatar så är det att vara sjuk! ♥

krya!

2011-02-06 @ 11:12:47
URL: http://louizes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0