feel like I am losing control over myself

Tog bort det förra inlägget eftersom alla frågade om det osåvidare, onödigt oxå. Nu är jag så jävla ledsen & sur, och är helt förstörd. Fattar inte hurfan du kunde säga så.  Ska gå ut och andas och skrika lite nere vid vattnet, förhoppningsvis finns det tunn is långt jag kan åka igenom.  ;(

Jovisst ljuger jag, jag ljuger om precis allt duvet.
Om det verkligen är det du tror om mig så är det skönt att
vi slutar prata nu, klarar ändå inte av mer skit. Men om du hela tiden tyckt och tänkt
så om mig, så är det ingen mening med att älska och bry mig om dig mer.





But I can't pretend there ain't, I ain't placin' any blame,
I ain't pointin' fingers, heaven knows I've never been a saint.
I know that it feels like we just pissed away our history,
And just today, I looked at your picture, almost as if to say,
"I miss you" self consciously, wish it didn't end this way.
But I just had to get away, don't know why,
I don't know what else to say.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0