DET VACKRASTE SOM FINNS

Fredag och jag är helt utslagen, kommer inte röra mig någonstans ikväll förutom möjligtvis från datorn till filmrummet där nere, om ens det. Började med att jag&Jennie utmanade ödet genom att till skolan, i skinjacka och converse. Detta resluterade till lockigt hår blöta skor och" ståpäls" som Jennie säger. Hon klagade tills man fixade fram en platttång till henne. Pappa kom och hämtade mig och vi åkte iväg för mina fötter är sär, så skulle göra någonting för att fixa iårdning det. Har sån äcklig jävla fobi för att folk pillar på mig, och inte minst på fötterna dårå, fyutahelvetesjälasatan vad jag garvade, dööör bara jag tänker påt. Vi tog en buss hem till mig o sen drog vi hem till henne. Skulle gå på rockiljongen eftersom jag ville stötta Jocke som ska spela där, men det blir inte så. Ska dö nu eller något, fett trött. Oerhört tråkigt inlägg så trösta er med en massa fula bilder lr ngt.
PUSS:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0