cuz the hardest part of this is leaving you.

knarkade panodil , smärtstillande och sömnpiller hela natten,efter 4 iaf.
somnade om vid sju då allt hade börjat värka ordentligt och jag fick sova framtill
10:30 ungefär, då började jag svettas o frysa och min cpkatt började slicka på mina tår.
äckligt,u name it. Ska slinga o klippa mitt hår idag för att jag hart sjukt tråkigt xd
mår förresten prima när tabletterna fortfarande sitter i, när de släpper så blir jag asdålig,
så käkar var 6e timme 3 tabletter. Nu ska jag ringa till min morfar, han har tydligen råkat
ta en mountainbike från ett föråd som han trodde va Unos
( Uno dog för typ.. 2 månader sen så
dom rensar hans lägenhet, han trodde mountainbiken va Unos. Lite komiskt att han på allvar
trodde att en 84 årig senil gubbe har en ny kickboard och en m-bike för flera tusen i ett föråd xD :D)

hursomhelst ska morfar dra o betala för att han " snodde" m-biken och han klippte sönder låset
som hängde på förådsdörren. haha hjärtdött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0