Creative

Precis vaknat, kom på att jag brutit detdär med att ha "dagens outfit" varje dag. Inge vidare kul o se eller visa upp när man går omkring i killtröjor o mjukisbyxor varje dag hehe. Idag är jag iallafall frisk o det blir skola för min del imorgon, shit, så jävla gött!
Något som gör mig skapligt iriterad är att Jennifer failat totalt med alla mina läxor o det jag ligger efter i, tex i NO;n , vi ska ha Etologi, cepet har lagt ner Kemiboken. Ska försöka att inte få ett psykbryt eller något. Samma gäller att dom inte gett mig sidorna i böckerna så vene vad jag ska göra. Jennifer försökte iallafall tänka, och det är väl huvudsaken :D







jeans - lee
linne -Italien- tommy hilfiger

Kommentarer
Postat av: jennifer den smartaste (I)

För en gång skull så har jag faktiskt tänkt ! :o

i kemi boken ska du läsa de vi hade i läxan , för de är snart prov ,så du ska kunna allt de där .

22-27 28-35 40-45 :D

bioligi pappret du fick ska du bara läsa igenom och så , dom andra i klassen vart indelad i grupper .

SÅ JAG HAR TÄNKT ! (A)

2011-02-09 @ 14:20:31
URL: http://jennifferkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0