chips cola & 007, go freda!

Ensam hemma ikväll. Göttish göttish göttish! Elin & Dennis kommer att få underhålla mig ikväll för hell no, klarar inte av en Fredag utan cewl folk. Pappa gav mig en 1,5 liters cola och en chipspåse som tröst för att jag inte kan gå någonstans / ta hem folk, vill gråta..  Har gått ner ett o ett halvt kilo, så har nästan ingen ångest när jag fortsätter att tröstdricka min cola. Just nu står den ute på balkongen eftersom köket är feting läskigt när jag är ensam hemma, träligt det, eftersom kylen är kylig. (He-he) Lite jobbigt att jag är feg som fan o vägrar gå ner dit. Köket slår allt när kategorin är "läskighet", men det enorma 234543 meter långa och 99 meter höga fönstret. Nu är det 5 minuter kvar tills Golden Eye börjar, längtat hela dagen eftersom det är dagarnas höjdpunkt nu för tiden - kvällsfilmerna.
*dör*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0