ROPA RING MIG OM DU VILL HA MED MIG



Det fuckade sig med collaget för fick inte med alla vinster jag printat, hehehhehe. Spelat med Lina i snart två veckor, den sopan har vunnit ca 4 gånger,sämst haha, säg inte till ngn men Lina går i särskola, är ihop med en liten kille som inte kan växa mer än han redan gjort, 1.48, har krulligt hår , glasögon och inga tänder, honom tänder hon på, heheh bäst humor♥  Blivit kallad mycket hursomhelst , blivit skälld på, dissad på mållinjen ( då jag har en flagga kvar att hitta&klicka, och fegisen klickar " ge upp" bara för att slippa se mig vinna sådär överlägset) och mycket mer, haha :D Hursomhelst så är jag så fett jävla bäst och Lina kan aldrig slå mig i röjflagg, hur mycket hon än vill och försöker. Det handlar om skicklighet och jag är pr0oOooO0-AST IN DA WÖRLD , yao.


OH! NU BÖRJAR OPRAH, HEJS


Kommentarer
Postat av: Lina

PFFT !!!!!!!!!1

Jag äger. Det vet du .



fuckyou..

2011-02-08 @ 13:43:19
URL: http://linahildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0