GODNATT VÄRLDEN, NU SKA JAG SOVA GÖTT SOM FAN!

lägger oss tidigt ikväll och imorgon kör vi med fet jävla sovmorgon
och en skön slapp dag. dissar förresten lina inatt, jag får hennes säng
o hon får ta soffan där jag käkade popcorn förut ; popcorn everywhere!
rätt åt henne för att hon... kommerintepånågonbraursäktjustnuförvarförhonskaplågas
men sköna sängen ska iaf jag ha, ingen annan
nej nu blev jag myssugen.. alla b-rudar som läser dethär o inte är i ett förhållade 
håller fett lätt med mig om att det skulle vara så jävla gött att få lägga sig,
i en killes stora tshirt, invirad i täcket tillsammans med honom men två
armar runt sig och känna hans andetag tätt bakom sig, och bara njuta av
hans underbara och verkligen uppskattade sällskap. att höra " godnatt gumman"
precis innan man somnar är ju en självklarhet!

avslutaar dagen med; linas och min kille-som-är-snygg-så-måste-lägga-upp-bild-på-han
collage ! ;)

mumsiie♥! finns så jävla många, men glömt namnen på hälften av dom..
om inte mer alltså. jag och namn går inte ihop sådär jääääättebra.
snygga är dom. ni tycker också det, och om inte? ni tycker det ändå
ät mitt snor.


Kommentarer
Postat av: Makke!

Skaffa en kille då^^

2010-11-21 @ 07:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0