undersökning!

tekniska saker gillar mig inte, min första dator krasha när jag höll på att
lägga in mitt typ 20;de datorspel, den andra bara la ihop,
den tredje va en fjolla och mosades när jag slog på den.
( dom som pappa lämna in den till frågade om han lånat ut datorn
till någon utveckligstörd, så jävla pinsamt :O
)jag har gjort någon
inställning min nuvarande laptop så den vägrar
släppa ut mig på internet.  mitt trådlösa bredband vill inte funka så
måste ha en jävla iriterande sladdjävel som e döful och asjobbig att ha
när man vill ligga med datorn i knät o dega på kvällarna..
linas dator höll på att dö och jag hade panik, jag satte i laddaren och allt,
men den ville ändå inte ladda. jag tryckte ner den i uttaget extra hårt och kröp
omkring på golvet för att försöka hitta felet. datorn pep till och datorn
började hota mig med att batteriet bara höll i 7 minuter till så om jag inte
ville att datorn skulle komma i vänteläge skulle jag ge den batteri.
helt förstörd va jag, lina kom in, hon får den att funka när jag va
minst lika snäll mot datorn som jag..
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuursomhelst,
såg nu att det står thewayithurts på min header. men ni har inte sett det än, right?
och förresten, min blogg är fett naked, så ska försöka lägga in reklam på sidan
eller något, för tänker inte ha den såhär, den ser oproffsig ut, ehhe ;$
söta cambilder is the shit, älskar dig lina♥

Omröstningen Läser du min blogg regelbundet? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa omröstningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0