om drömmar vore verklighet hade jag levt i en dröm..

nu äre harrypotterdags, fram med tjocka sockar, en jennifer och popcorn!
ska bli spännande o se vad han har o bjuda på ikväll! ;)
börjat tänka på lit lustiga grejer som kunde varit så mycket mycket bättre
om jag hade haft en halvbror ; 95a/ 94a  med så galet mycket snygga kompisar
så att man aaaaaaaaaaaaldrig får vara ensam hemma, utan alltid känna av
killparfym, höra massa röster osvosv..
och såklart hade han innan varit dendär killen
som jag o jennifr kåtat oss till, o sen senare blivit den man kommr upp till,
osminkad, ofixad och allmänt osnygg och bara: godmorgon **** -.-
och hade skjussat mig överallt,hade lydit min minsta lilla
vink och bara avgudat mig! och såg mig mer som en kompis
än syrra o typ va med mig frivilligt o allt!
shiiit jag hade ju dött! DRÖM<3

nä, nu tar jag jennifer under armen och går


lyssnar på denhär justnu, galet längesen man hörde denhär (y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0