liviias.blogg.se , duger väl rätt bra va?

kommer bomba bloggen såhär i början eftersom jag vill fylla upp arkivet.
( jag avlider om jag inte har fyllt upp " visa alla inlägg" )
tog bort thewayithurts av två orsaker, personer jag helst inte vill ska läsa
den bloggen,läste.  och det fick följer. och thewayithurts,so fuckin emo,
och det vill jag inte, nejnej.

ska berätta om min dag nudå..

jenniferbabe hela dagen, hon drog, och jag stack t lina,
massor med garv ohså som vanligt nivet, kollade på någon
film som disneychannel hade att bjuda på, och sen spelade 
vi mariocart. olivia järnede , världens dåligaste förlorare, 
var skapligt glad när hon kom på 12;de plats. 
( sista, dåligaste placeringen..GUHYHBUVGJYIK)
vägrade spela mer, och jag o lina fortsatte kolla på disney
tills jag kände mig tvingad till att fixa bloggen..
fasnat för the only hope for me is you, texten e klockren på alla sätt o vis..

If that’s the best that I could be?
Than I’d be another memory
Can I be the only hope for you?
Because you’re the only hope for me
And if we can find where we belong,
We’ll have to make it on our own.
Face all the burn and take it out
Because the only hope for me is you.


galen bild, vi bjuder pån!


Kommentarer
Postat av: din sofia §

älskar dig gumman!

2010-11-20 @ 23:02:58
URL: http://zofiiiaah.blogg.se/
Postat av: mikkaela

skönt att vara igång igen !:)

2010-11-20 @ 23:02:59
URL: http://elskling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0