izabelle linnéa thörner, dethär glömmer vi väl iallafall aldrig, eller?

söta bilder va? haha, lysingsbadet.. jesper tvingade mig hoppa från stora stenar o sen in i en skog i kortbyxor, sen upp på ett berg, klättrade upp där med inlevelse.. ( va med i robinsson uknow ) räddade småbarn från krokodiler, izabelle stod ute på en öde ö o ropade på hjälp, jag kom i leopardfärgade tricoer och räddade henne, jag blev dagens hjälpe! njaaa, inte riktigt så. mer såhär; okej,
jag o jesper klättrade på stora stenar för att komma iväg lite, han bombade mig med döfula bilder från när jag gick balansgång, spottade( söt va?), blundade... och en när jag va påväg o krama han, men den tar vi inte med, för den är så gaaaaalet ful (y allt va typ galet, oså ringde bella och berättade saker som hon va pissed över. jag blev sur, hon va surar, pöjken förvirrad, sen blev han sur. sen blevre en lång kväll me ringeriiing o förklararingar hit&dit osv... haha minne asså, bella o jag hade det fedt kul medans han fick massa skit på sig * blink*

vad tycker ni förresten om min nya header?
den förra va inte riktigt bra,så fixade en ny!
den får sitta ett tag,för kommer inte orka göra en ny


Kommentarer
Postat av: izabelle ✫

haha vi seriöst NJÖT av att jävlas med han! underbart <3

2010-11-23 @ 18:51:31
URL: http://iizabelleduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0