EFTERSOM DU SLUTAT, SKA JAG DET MED. - att bry mig alltså.

skiter it nu, är så jävla trött på skiten,
så sjukt dålig stil av dig. 

seg dag, skridskor som tog livet av mig (jag åkte omkring me hockeyklubba
o såntdär galler och va fränast av alla på isen) så kommer hanna med sitt
jävla mål som hon åkte med, och körde på mig, jag, men bästa balansen,
drogs ner i målet och målet slog i ryggen och alla sa att de va världens smäll ohså.
slår vad om att jag va lika frän när jag låg ner raklång på isen o garvade / virrade,
hhhhhh, not. fick ont i ryggen men inget hände, tror jag.
förövrigt bara frysit, gått omkring i stor mysig tröja och sett
ut som skit hela dagen, mer än vanligt alltså.
annars jävligt trött på att allt jag vill ska gå vägen,
tar raka vägen in i helvetet o gör så att jag trycks ner igen.
vet ärligt talat inte vad jag skulle göra utan mina girlfriends.
vänner är det bästa som finns, inget är finare än stark vänskap.
sover hos min babe, bögkompis,man,och en av mina bästa vänner;
Jennifer B,T,P Kling inatt, och imorgon är studiedag. gött barrrrre!


jennifers favoritbild, helt klart!
älskar dig stumpan, du är en sån glädjekälla för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0