BLOGGAR FRÅN FÄRJAN!

hej allihopa! haft en skön dag i skolan?;) hehehehehehHEHehh
sitter på färjan påväg till, danmark ( -.- ) och degar som fan!
va fan inte bara min onormala familj o vänner som fick för sig
helt random att åka över till danmark över en helg,
för asså båten är smockad! blandannat av snygga
killar och ja, jag lever i en dröm atm.
håller dock på att börja må skapligt illa nu,
det är mitt ute på havet, och med min sjösjuka... njaaaaaa inte speciellt roligt.
tröstäter M&M's som jag köpte i taxfreen. köpte även ett 20 pack med extra tuggummi!
beroendee men jag klaagaar iiiinteee
rätt fint att hitta en dator såhär mitt på färjan och sätta sig och blogga om sin
helt sjukt tråkiga och ointressanta fredag. kommer sitta på färjan i 3 jävla timmar,
och när som helst, kommer jag få ett jävla sms om att jag itne längre
kan smsa, inte kul allt, AGGROO HEJ!
ska dra mig utåt nu, för de ligger en snubbe i en soffa vid tv'n o han ser pedd0 ut.
BLÄ!


den intressantaste bild jag kunde hitta.. men ni klarar er!
kommer nog kunna få in några mer inlägg under helgen om
jag hittar ett internetcafé! vi höörs,
pusss!


Kommentarer
Postat av: hehehej

tycker du hade en mycket mer intressant blogg förut, när du bloggade på thewayithurts. ville ba påpeka det :) take care

2010-11-30 @ 22:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0