why dont you kiss her?

kroppen stretade imot mig när
jag kämpade mig ur sängen imorse.
varit den tuffaste veckan på hela terminen
och jaq orkar ingenting längre, helt förslappad
oxå, kul ju. karin,inte den smartaste kanske,
har spärrat min mobil idag, så kan inte använda den,
he-hhehehehehheeherhWhwehwrgfgtbvrhiufojcdfjuhybgld.
blev sur men blev glad igen för hon försökte verkligen hjälpa mig.
karin jag är så jävla glad att vi blivit så tighta igen, jag älskar dig
slutade tidigare idag och nu sitter hos jennifer och funderar
på att kissa för jag är så suuuuuperkissnödig :(
jontebebis kommer hit senare, (han skulle bara åka hem innan och
slakta grisen och mjölka korna (y )
..och då va helgon och bjuda jennifer o han på lillahem
bara för att dom är mina älsssssssssssssssssssssssssssssKLINGarrr.
donkenbild inma<3
igga osminkade babes ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0