we all fall down

min statitik har gått upp igen!
*yäy me*

ska snart lägga mig med datorn i sängen
och vara allmänt jävlig mot lina. det brukar funka
rätt bra huhu (y

bloggar säkert imorgon bitti när jag kommit hem från
linköping eller om det blir på hotellet på fredag.
blir bara jag o lina, men nu får vi mer plats för oss själva
och vi kommer hare minst lika bra :)

jag och lina ska förresten beställa 2 biljetter i morgon till hovet i mars,
det är bara ett måste att beställa biljetter, det är ju väärldens upplevelse
att få se världens näst läckraste kille stå på sceen och bara vara helt jävla
amazing på alla sätt o vis. shit, dreglar nästan bara jag tänker på det.

mumsi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0