Farre= snyggast i världen? kanske, iaf med i eliten (y <3

sitter hos jennifer och hon mobbar mig :(
" du ska t karolinen, helt dött.."
"men nej.. de e fullt ös xd"
" det e bara gamlingar där , jag har varit där..."
" det är alltså int dött där.. än "
ska dra t nykyrka ikväll o käka julbord, wiiho..
kommer verkligen dö, finns verkligen ingenting att göra där,
och har jag ingenting att göra får jag panik.
men kommer inte va där länge för när jag käkat klart kommer jag
dra t jonte, räddaren i nöden.

jag har kommit på en grej btw;
jag ser fett biff ut i min jacka, men ser samtidigt ut som
att jag är en naken sumobrottare.. går inte förklara men
eftersom jennifer och hennes mamma är bästavänner och
jennifer har 85 katter som tar hennes kuddar ifrån henne när
hon handlar mobiler på maxi för 1111 kr så gör de inge (y




hanna älskade den dagen då bilden togs (y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0