TACK FÖR GÅRDAGEN!

när jag satt och blogga igår fuckade jennifer datorn
så det blev inget av det.
iallafall, tillbringade kvällen hos andreas med han, jennifer jonte
daniel gustaf och nånsnubbe jag inte vet namnet på, ehhe.
drog därifrån halv 12 med jonte, sen drog jag hem vid halv ett eller något.
sitter hos jennifer nu och gör i princip ingenting. kommer nog inte bli så
himla mycket idag heller eftersom det är söndag och våran film-och-ta-det-chill-dag
idag. så blir inge bränna krut ikväll, eftersom typ bara 97;or ska dit,
och de är inge roligt folk för mig o jennifer att umgås
med eftersom vi bara umgås med 95;or duveeeeeet :D *bling*
nej men seriöst, det är bara kul me folk som är äldre, och de kan nog alla hålla med om.
jonte ser fett liten ut där bakom, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0