jag vill bara ta din hand o aldrig släppa taget, ba få va i din närhet, kyssa dig på munnen och ge dig all min kärlek.

statistiken har sjunkit galet mycket på så himla kort tid.
ska försöka skaffa en mobil så jag kan koppla upp
mig på den, efterbliven som jag är har jag ju inte det än
och det är så sjuuukt iriterande. måste iallafall hitta något
sätt för att få bloggen uppdaterad nu när
ingenting funkar som jag vill.
förstår varför statistiken sjunker, så sjukt ointressant alltihop
men vet inte vad jag ska skriva för att det ska bli intressantare,
för just nu känns jag inte speciellt rolig eller intresannt som person heller,
så jag anar att det speglar av sig på det jag skriver..
jag tror de blir bäst med en bloggpause tills jag blir gladare igen
och mår bättre psykiskt igen.


fattar inte varför och hur man faktiskt vill utsätta någon
för de du utsatt mig för, för jag förstår inte vad jag har gjort
för att du ska lacka så jävla mycket. jag är inte perfekt,
och skiter i vad andra tycker om mig - i vanliga fall,
men det är något med dig som får mig att vända på allt jag egentligen tror på,
och får mig att leta efter alla stora misstag som hänt mellan oss, i mina egna handlingar.
och låter dig gå oskyldig.
ska alltid välja fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0