update;

saker du kanske inte visste om mig!

♦jag följer inte någon trend eller så, utan tar på mig det jag tycker är snyggt.
och är det inte snyggt så äre för att det är skönt som fan ;)


jag är världens fulaste när jag vaknar, haha fyyy.


jag överlever inte utan mina fina vänner


jag blir sjukt lätt avundsjuk på saker andra har, haha.


jag har en tendens att alltid börja asgarva när en fin kille kommer xd


jag sitter just nu och lyssnar på wait and bleed  


♦jag är galet allergisk mot folk som snackar skit eller snackar om sånt dom inte har ngt att göra med, eller inte
helt vet vad det handlar om. måste ta ca 123432 allergitabletter för attt lugna ner mig då.

jag är en rätt oseriös person och man ska inte alltid ta det jag säger på allvar,
0ch jag har ett fett pokerface, haha!

♦ olivia är kåt 24/7 // marianna( jag sitter brevid olivia, raawr;))

jag har en sån jävla skräck för höjder, och ska inte följa med på nästa utomlandssemester
eftersom det då väntas 6 timmar i en jävla stålfågel 1000 meter upp i luften..FFYYYYYYY

♦ jag fick precis bevittna en trekant mellan marcus marianna och emelie.

när jag hör en låt på radion/spotify/ngtannat så ryser jag i hela kroppen.
spelar ingen roll vilken låt det är xd

♦ jag älskar att kramas, finns ingenting bättre än kramar. det är så mysigt.

jag är väärldens badkruka, jag tycker sjukt lätt vattnet är för kallt och vägrar då bada.

♦ jag kan stå i duschen eller ligga i badet i flera timmar om jag bara har möjlighet till det.
ta mitt nummer: 076-7812906 om du vill joina ;)<333

jag har nu Danish - Jag Älskar Dig Olivia och Rihanna - love the way you lie part 2, i mobilen. KÄRLEK



saknar min långa lugg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0