TACK FÖR EN TVÄRFIN DAG I LKPNG SYSTER!

drog rätt tidigt och kom hem vid 6 eller något.
jag o lina had een egen dag i linköping och det var
verkligen hur skönt som helst! fick inte med oss mycket hem,
vi drar imorgon igen så då kör vi ;)!
vi fick med oss löshår och en tröja hem, imorgon blire att köpa allt
annat man har pengar till, hihi! :D
haft en awesome dag, och linas nya löshår är aaawesoome,
döfint verkligen (y

min mobil är helt imot mig justnu, så blir inga bilder
även fast vi faktiskt kämpade med att fota en massa.
ska köpa nytt/mer löshår också, ni vill veta, det förstår jag.

äe vafan , inge o skriva om, det blir uppdateringar som fän
på nyår eller ngt, får fri surf då. yäy me! ♥
lite efter bara, eheheh.

hursomhelst, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0