ser du stjärnan i det blå, ja den lyser för oss två.

såg precis en film som jag verkligen inte klarade av.
eftersom inte jennifer tyckte killen i filmen va snygg
så tjöt inte hon som ett as, som jag gjorde, när han dog. fitta.
dendär filmen + titanic får tårarna att spruta som en utlösning ungefär,jesus christ.
julafton imorgon, jag längtar inge vidare tbh,( nu menar jag inte kalleanka kl3,
för holyshit vad jag längtar, älskart! ) blir fast med tråkigt folk en hel dag,
så alltså inge roligt folk som jennifer lr lina eller ngn annan mupp.
blir en dag framför tv'n och en jävla massa telefonsamtal.
orange hår, jordgubbstunga, cepeögon och mormor tröja,
i dont really care :D
jennifer♥

Kommentarer
Postat av: dannnnnnnnnni

bara för att .. jag fick en känsla av att filmen är "remember me" så kommenterar jag.

ja, jag vet jag är så sneeeeel!

2010-12-23 @ 21:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0