såhär ser jag ut justnu!


just nu är mina hårfärlängningar den största kärleken!
mitt hår är det som gör vad jag är på för humör ungefär xd
har jag bad hairday förstörs hela dagen medans om mitt hår
är fint så leker livet ! ska köpa mer löshår på lovet och börja
använda det regelbundet.

det jag sagt förut; att jag e imot löshår, att man är fake osv..
ändrar det nu, eller vafan man ska säga. för på ett sätt
bättrar det på ens utseende ( om man har kort/ tunt hår)
och vill göra något åt det! och när lösningen på att man ska bli nöjdare
med sigsjälv kostar 1000 spänn så äre inget snack om saken, om ni frågar mig.

dagen har varit slapp, 3 lektioner och sen godis dricka film,
folk har pillat i mitt hår och sagt hur amazing de ser ut <3(<3<3<3<3<3<3!!!!)
tycker själv att de ser amazing ut, men de är väl en smaksak :p
jag hanna o jennifer drog t stan efteråt o kollade lite,
det köptes lösögonfransar och 2pack prinsessanlillfee cupcakesmix,
såntdär som är för 4åriga småtjejer som springer omkirng med tiara,
stor kjol och såndär stav grej Aka harrybotter/ tingelingstav så de
kan baka de med, även fast dom är sär. så de ska nog passa oss utmärkt :D
det blir iallafall att fixa med det imorgon för våran del, ehhe (y

avslutning imorgon, så börjar med sovmorgon och slutar tidigt
så det blir fedt med nice! lunch på stan med hanna jennifer efter det då,
och sen skulle kanske jonte komma, o det är ju aldrig fel om man är mig :')

shit, ska avsluta dethär nu för ni lär inte orka läsa allt.
vi hörs hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0