rock bottom

nu har jag suttit i över 2 timmar och fört över musik bilder och kontakter
till min nya söta rosa mobil <3
minneskortshållaren i den nya mobilen har inte samma storlek som jag har
till den förra, så har fått byta minneskort. he-he
finns roligare saker att göra tycker jag personligen, men
eftersom jag är så jävla otålig med nya grejer oså så
måste det verkligen bli klart och färdigt och jag måste få
hålla på med den på direkten, och nu börjar det likna något!
bara ungefär 20 låtar kvar att föra över, och ska
ladda hem lite appar ohså och sen blir livia häppi :D

glad att jag fick en ny mobil ikväll så jag har
något att underhålla mig med nu när mina fria sms är slut.
nyår klockan 12, PEPEPEPEPEPEPEPEPEPPPPEPPPPPPPPPPA
TAAAAAAGGGAAAA 300 NYA!

har lite smått panik om jag ska vara ärlig, överlever med
hjälp av jennifers fria sms och datorn (thanks for msn lord) och de kallar
jag desperat, men det är jag faktiskt, jäävligt.

planerar dessutom att tvinga med jennifer ner t stan imorgon och
köpa en såndär gummigrej till mobilen så att den inte
blir repig/ går sönder lika lätt när jag slänger den i marken 24 ggr per dag.
vill faktiskt inte riskera något nu när jag fått en mobil som
jag faktiskt kan använda som en liten,liiiiiten dator.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0