pepparkakor, lussebullar och julmust = glad livia

"jag glömde detdär och detdär ochblabal" blev ursäkten till att inte
va med på dagens gympalektion, var rätt längesen jag va med om
jag tänker efter, men jag orkar verkligen inte..
istället för gympa drog jag och hanna till stan och chillade.
hittade förresten en parfym som luktade godis, duvetdendär
goda, ehehehe? som luktar godis???
( vet någon vad den heter, kommentera då!) 

när jag kom hem hämtade jag en liter mjölk och lite pepparkakor som jag förtjänt
tryckte i mig samtidigt som jag kämpade mig genom spanskan.
gav upp när jag skickade iväg ett sta meddelande och 3 sekunder senare
blev bombad av sms av alla i ! så vare, om man överdriver en aning.
sitter hos läjna nu, ska förhöra henne, hon har typ våldtagit,
knivskurit en kvinna,strypit, och lekt motorsågsmasaken med henne,
och tillslut kört över henne med en stritsvagn,
sedan lämnat kvinnan för att dö..



sämst ljud och övertrött chey i sjuk vinkel = sär.
men eftersom lina vill va pinsam och lägga ut
den gör jag det, snacka om att bjuda på sig själv :D
igga också att jag sitter och HIHIHIHI HEH HUUHUHUHUHUHU AHAHAHA
och IIII, osv, normalt när man är med sånnadär psykfall. oj, menar lina(*), men inte annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0