mitt 2010;

har varit med om mycket,
träffat en massa underbart folk, haft underbara stunder
tillsammans med sånna människor man verkligen trivs
att umgås med. jag har varit kär, jag har fått mitt hjärta
krossat, jag har blivit playad, jag har bytt stil - till min egna,
jag har varit utomlands, jag har sovit över med folk, jag har skrattat
tills jag gråtit/inte fått luft( many times),
jag har kännt att jag inte har någon anledning att leva,
jag har fått höra att jag är äcklig ful idiotisk och att jag är helt värdelös,
men har fått höra motsatsen också - att jag är den finaste, den vackraste,
att jag är värdefull, jag har spelat fotboll, jag har frysit så jag inte känt kroppen
under knäna, jag har svettats så mycket att jag önskade att någon kunde släpa dit
lite snö och slänga mig där i, jag har blivit utmanad, jag har utmanat någon,
jag har haft sån mensvärk så jag spytt,
jag har slagit någon, jag har blivit slagen allvarligt, jag har shoppat,
jag har blivit idiotförklarad, jag har sovit i tält, jag har slagit sönder 4 mobiler,
jag har fått något overkligt bra, jag har sårat någon, någon har sårad mig,
jag har gråtit framför någon jag varit kär i, jag har blivit sviken, jag har haft ett
otroligt dåligt strul, jag har haft ett superstrul, jag har myst med någon jag gillar,
jag har blivit dåligt behandlad av någon jag gillat, jag har varit på fest, jag har ätit ute,
jag har pratat i telefonen flera timmar i streck, jag har fått tillbaka mitt självförtroende,
jag har gjort otroligt korkade saker, jag har gråtit mig till sömns, jag har lyssnat på musik,
jag har sjungit med till låtar jag inte kan texten till,
jag har drömt att jag haft sex med eminem, jag har varit på konsert,
jag har pratat med en idol, jag har blivit älskad, jag har blivit hatad,
jag har flörtat, jag har dansat med killar, jag har blivit uppraggad,
jag har lekt med killar,jag har haft det jävligt roligt,
jag har haft det tufft, jobbigt.

haft ett grymt år!och även om det har hänt mer dåliga grejer än bra saker i år,
så finns det ingenting jag önskar att det inte hänt, everything happens 4 a reason, right?
ibland måste man må dåligt för att känna när man mår bra igen.
just nu mår jag sjukt bra, jag har dom finaste människorna i min omgivning,
jag har världens bästa vänner, jag har världens finaste kille vid mig.
jag älskar att jag är jag, för hade jag inte varit det, så hade jag inte
haft allt dethär.

ångrar ingenting av det jag gjort 2010 även om jag gjort mycket som varit
dåligt, saker som inte var riktigt genomtänkta, saker jag sagt, gjort.
nu i slutändan känner jag att det inte kunde ha blivit mycket mer tårar och
svek från mongolidjävlars sidor, eftersom dom redan hade knäckt mig,
men tackar dom nu, för jag har insett vilka som
går att lita på, vilka som är äkta,
och vilka som är något att ha o göra med.

drar imorgon igång 2011 med min allra finaste och underbaraste trögaste bv/syster/allt,
kan inte bli bättre än så. tack gud för att du gav mig lina, hon är den äckligaste
trögaste som finns
 men samtidigt den underbaraste och roligaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0