lina är awesome.

bara så att alla vet...
LinaHilding är bäst i hela världen, finns ingen som är lika bra som henne.
hon är helt enkelt BÄST. Alla ni små nissar som tror att ni är nått kan slänga sig i väggen när Lina är i farten .
Hon är lika stark som en handikappad snigel ( och ja, tro mig. Ni vill inte möta på en sån alltså :O )
och hon är lika smart som en retarded mussla...
hon är fan AWESOME .
alla ni som inte tror på detta eller tycker det är bullshit så ska ni fan börja tycka tvärt om .
annars får ni med mig att göra.. Eller vad var det för hot?
Lina
kommer klå ner er med ett lillfinger, jag själv är lika svag som en överkörd gris..

tack för mig . :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0