let's get funky!

statistiken bara höjs och höjs för var dag, wonderful!
har packat en fet resväska helt full och jag har fortfarande
mycket som finns kvar att slänga ner, vet inte om jag ska skita i det,
för jag har det viktigaste nerpackat redan,finns
mycke roligare sätt att fira nyår på,
men eftersom mina föräldrar inte litar på mig till 100
vågar dom inte släppa iväg mig eftersom risken för att
jag dricker osvosv e för stor, så därför får jag fira nyår
på min farbrors hotell iår, fast det blir sista året att åka upp dit
eftersom det typ är barnplågeri att inte få fira med en massa folk
o ha't trevligt med dricka osv.

kameran o datorerna följer med mig och lina upp dit,
så kommer uppdatera hela dagen och inatt skulle jag tro.
stay toned,så hörs vi :D




när jag är här nere på botten finns det bara en väg att ta,
och det är vägen uppåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0