let me go crazy, crazy on you

skaplig ångest imorse när jag åkte till skolan. Men det va väl rätt chill idag ändå, och kärringen med pipig röst som är med på en av lektionerna va borta, så fet tummen upp på det !
Drog hem vud 3 och sen kom finaste chris t mig, han fick trycka in läxorna i huve på mig så att jag klarar mig. Skönt att han bryr sig, han blev snabbt väldigt bestämd över att jag skulle göra alla läxor och att han skulle hjälpa mig t max, när jag berättade att det inte gick jättejätte bra i skolan, uhhu...
Älskar skrutten, så är det bara ♥
Nu ska jag trycka ner näsan i engelska''boken'' (glömde boken i skolan så sitter och läser glosor från ett papper som christoffer skrev ner till mig, duktigt )
och kämpa vidare med engelskan, så vi höres ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0