LÄR ER; VARANNAN VATTEN!

fick en kommentar om mitt förra inlägg; menade såklart inte att det
bästa som finns är paketen!?
jag skrev inte ens så, så varför ens kommentera det?
det jag skrev va att det jag tycker är det viktigaste med julen är att
tillbringa tiden tillsammans med sånna man gillar extra mycket.
och detdär med "varför är du inte då med dom du älskar mest?
fast du säger ju kanske bara dä?"


du menar nog varför jag inte firar med min familj ( ofc ) + mina närmaste vänner.
skrattretande, vafan, har du fått i dig lite för mkt av fel grejer kanske,
för vafan är dethär för jävla kommentar överhuvudtaget?
man brukar inte fira jul med vänner, vad jag vet.
ni kanske har andra traditioner. jag o mina närmsta ska ha
så jääävla kul nu i dagarna som kommer närmast, men inte just idag.
fattar inte varför man ens skriver en sånhär kommentar.
men mest undrar jag hur du tänker ;)


hursomhelst. pallar inte lägga ner allt för mkt tid på idioter.
men ska lägga ner tid på att skriva dehär;

izabelle, jag är så jävla stolt över dig!
är så glad för din skull, att det nu blivit så jävla bra, och att
faktiskt höra av dig att du mår bra, att du är lycklig.
det värmer så mkt att veta att man slipper oroa sig,
för att veta att min bästavän mår bra och inte trycks ner av en jävla idiot längre,
det känns i hela kroppen. man lyfts upp på något sätt. man blir lättare, gladare
.
du är bland det bästa som finns, och det vet du att jag tycker,
så att få vara en av de som hjälpt dig upp till ytan igen känns så skönt.
det får mig att känna mig så stolt! men inte är jag stolt över mig själv,
utan över dig! det är du som tagit beslutet, för det är inte vi som stöttat dig som
har gjort så du lyckades, utan det är du själv som tog beslutet att kämpa
och sluta som en vinnare!
glad för att jag har dig, så jävla glad!
jag älskar dig min pärla,du är min tomte och jag hoppas att du läst
önskelistan om att högst upp på listan ligger en 2 veckors semester
hos dig i vvik .








Kommentarer
Postat av: izabelle ✫

ååh du är så jävla fin, vet du det?

är så grymt glad att jag har dig, du är en ren glädjekälla för mig, kan a-l-d-r-i-g vara ledsen så länge jag är med dig, för du gör mig så galet lycklig olivia! utan dig vore inte mitt liv så underbart som det äntligen är nu, tack för allt stöd, allt prat, all skit du hjälpt mig med. helt enkelt tack att du är en del av mitt liv, att du vill vara det. se till att komma hit snart för jag saknar dig så jag snart går ihjäl. jag älskar dig något så enormt soulm8!

2010-12-27 @ 02:07:48
URL: http://iizabelleduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0