inget godis fram till jul !

jag har precis slukat hela min kulkalender som jag tvingade iväg min far att köpa till mig för fyra dagar sen eller något, så jävla sjukt. Nu blir det ingen chockladbit varje morgon fram till jul för min del.
Så byebye med godis och hej till träning istället!
Pappa ska betala in något så jag kan börja träna på feelgood, det är nice!
Det ända jag har ångest över att om jag tränar ungefär 5 pass så kommer mina oxå snygga jeans vara förstora för mig, eftersom att jag verkligen rasar i vikt när jag väl börjat, och det gör det på några få pass.
Mitt mål är att jag ska få magen helt platt eftersom jag ska pierca naveln (y)
Ska kolla på cops och göra so nu, Vi hörs!  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0