uruseluppdatering

sån jävla usel uppdatering, I KNOW!
okej, skriver ett långt jävla inlägg för att få ur mig
alllllt som hänt senaste tiden.
jag kom hem från danmark ( skitskön resa btw! kommer bilder
när jag har en dator igen, fråga inte.. he-he)
kom hem, hade utveckligssamtal som gick såå uselt.
kommer få en speciallärare kanske och jag är inte
bedömningsbar i flera ämnen. galet pinsamt men bara så
ni fattar är det inte för att jag är såkallad ointeligent,
utan för att jag inte orkar. vilket är ännu värre.
skärpning vare här!

skrivit årets önskelista och skickat den till tomtens verkstad!
hoppas bara tomten tar sig tid att läsa min (a)
årets önskelista ser ut såhär;


klicka på bilderna så blir dom större!

sitter hos mormor och jag fick precis 530 kronor
och smink, hon är så himla snäll♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0