know that you will never be good, but it does not mean I have to stop fighting.

sitter hos världens bästavän och har precis varit ute på en fotorunda,
det var så kallt ute och vi stod utan jackor,så efter ett fåtal bilder
gav vi upp och flydde in. såhär blev en av bilderna! (kolla nedan;'>)vad tycks? :D
som vanligt fuckar sig mitt face och eftersom jag har så kort hår
så blev det ju inte så speciellt bra med lockigt.
men kände efter och fick världens ååååh-måste-locka-håret anfall
så jag gjorde som rösten i huvudet sa åt mig att göra hehehehe psykfalllll!

jonte kommer hit om någon timme eller något, vet inte vad som händer,
men det är väl sånt som märks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0