dethär är till er mina änglar.

det finaste jag har är mina närmaste vänner.
ingen betyder så som ni gör.ni gör min dag. ni är dom bästa som finns.
anledningen till att jag orkar med all skit som händer, och
tillslut går vidare med ett leende på läpparna. med er behöver jag inte låtsas
något, inte behöva bevisa något, utan bara få vara och bli accepterad
för den jag är, och det ska jag säga er; det är så underbart att få vara i er närhet!
jag har aldrig varit ensam när jag kämpat mot sådant som försökt trycka ner mig,
utan ni har funnits vid min sida och hjälpt mig! på ett eller annat sätt har ni alltid
varit med mig. när all skit med jesper var så jävla jobbig, så stöttade ni mig,
när jag slutade äta så tryckte ni i mig mat, när jag mådde piss över mig själv
kämpade ni med att visa mig att jag va fin precis som jag var.
ni är så mycket, ni är allt jag behöver för att jag ska må bra,
inget mer behövs egentligen, allt, allt är bara sånnadär bonusgrejer man kan ha,
men som man egentligen inte behöver.  ni är allt jag behöver för att klara mig,
och vara lycklig!
vänskap är för mig det viktigaste som finns, och att känna att
jag verkligen kan lita på er, och veta att om det skulle hända något,så skulle ni
finns inte ord för hur fina ni är för mig, men det är ni verkligen! riktigt fina!
jag kan verkligen inte vara ledsen när jag är med er, och de enda tårar som
kan rinna för mina kinder är glädjetårar.
så tacktacktacktack,
för att ni finns. ni är bäst helt enkelt!

så dethär är till er mina änglar, lina izabelle hanna jennifer,
jag älskar er mest♥





bilden på mig och hanna mitt uppe i joggingturen från i somras,
fotografer överallt, fyfan.

Kommentarer
Postat av: izabelle ✫

åååh olivia, jag saknar dig.

vill att du ska vara här NU. att vi ska prata om sådär meningslösa saker som bara VI kan göra, skratta så vi nästan kissar ner oss och dricka 234liter apelsinjuice per dag.



K O M T I L L V I K E N N U ! <3

2010-12-21 @ 22:26:16
URL: http://iizabelleduvet.blogg.se/
Postat av: lina

aw,gumman.

du har gjort en sån stor skillnad i mitt liv.

bara så att du vet .



jag älskar dig.

2010-12-22 @ 16:20:32
URL: http://linahildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0