dagen har varit så fylld av skratt och glädje, precis vad jag behövde!

lucia, det va nog det fulaste och vrickade jag sett.
zederslunds luciatåg; tjejerna tog det sådär seriöst som alla brukar, fett tråkigt.
killarna, haha intjepade i lakan och antingen inga byxor eller ingen tröja,
enorma strutar eller hur små som helst, haha!
tyckte personligen att det var jävligt komiskt och roligt att man kan göra så,
men förstod ju att det inte skulle bli något seriöst eftersom det egentligen är
en asjobbig grej att göra, men de va så jävla roligt verkligen :D
dagen fortsatte och det blev film sista timmen, jag låg och stekte i karins knä
tills jag flög upp och dog av asgarv, karin och jag verkligen tjöt av garv
och alla skrek åt oss,glädjededödare </3
HAHAHAHAHAHAH erkänn världens fulaste människa!
hahahaha går nog bara se henne lika ful som jag gör, efter man sett
filmen och sceenen där hon står med spade i högsta hugg och
med ögon stora som bowlingklot!
HHAHAH kärlek!


ska ut och träffa jonte ihop med jennifer nu, vi hörs fuckers :D

Kommentarer
Postat av: Aotsuri

Good people of togo i was here ok.

2011-01-14 @ 14:38:49
URL: http://aotsuri.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0